Wie zijn wij ?
Vertico IT-Solutions bv Is een IT-bedrijf dat zich specialiseert in het automatiseren van winkels. Verkoopsystemen die state-of-the-art kassatoepassingen naadloos integreren met facturatie, klanten en artikelbeheer, koppeling met boekhoudingprogramma's en maatsoftware.
Reeds 30 jaar staan wij volledig klantgericht ten dienste van winkels en winkelketens.
Dankzij onze niche gerichte aanpak hebben wij een zeer hoge graad van specialisatie ontwikkeld in tuincentra en bloemenzaken, decoratiewinkels, geschenkenwinkels, algemene retail toepassingen, krantenwinkels en bakkerijen.
Het hoofddoel van onze systemen is onze klanten voor een groot deel te ontlasten van de dagdagelijkse administratieve taken, teneinde hen toe te laten meer focus te richten op hun kerntaken.
Heel handige en diepgaande functionaliteiten worden in onze software aangeboden en dit in combinatie met persoonlijke opvolging en uitstekende service. Van bij de installatie tot de finetuning wordt u persoonlijk bijgestaan door onze mensen.
Het standaard dienstenpakket bij elke installatie omvat :
Dankzij ons team van opgeleide computertechniekers en programmeurs kunnen wij u de automatisering aanbieden die u vooral tijdswinst garandeert. Hebt u nieuwe hardware nodig, dan adviseren wij u graag .Indien gewenst kunnen wij u nieuwe en aangepaste hardware aanbieden. Onze technische dienst staat dan in voor onderhoud en continuïteit van uw apparatuur.
Qua budgetcontrole en financiële faciliteiten kunnen wij u verschillende mogelijkheden aanbieden dankzij de jarenlange samenwerking met onze financiële partners. Maandbudgettering, leasing of renting behoren tot de mogelijkheden.
Onze klantenkring bestaat uit relaties die vele jaren met ons samenwerken en het nut van professionaliteit en vertrouwen in een sterke IT-partner dagdagelijks appreciëren.
Reeds 30 jaar staan wij volledig klantgericht ten dienste van winkels en winkelketens.
Dankzij onze niche gerichte aanpak hebben wij een zeer hoge graad van specialisatie ontwikkeld in tuincentra en bloemenzaken, decoratiewinkels, geschenkenwinkels, algemene retail toepassingen, krantenwinkels en bakkerijen.
Het hoofddoel van onze systemen is onze klanten voor een groot deel te ontlasten van de dagdagelijkse administratieve taken, teneinde hen toe te laten meer focus te richten op hun kerntaken.
Heel handige en diepgaande functionaliteiten worden in onze software aangeboden en dit in combinatie met persoonlijke opvolging en uitstekende service. Van bij de installatie tot de finetuning wordt u persoonlijk bijgestaan door onze mensen.
Het standaard dienstenpakket bij elke installatie omvat :
- Technische installatie software en desgevallend hardware.
- Opleiding ter plaatse
- Integratie in netwerk en internetinfrastructuur
- Gebruik van uw logo en opmaak van uw factuurlay-out
- Persoonlijke finetuning van de gebruikssoftware
Dankzij ons team van opgeleide computertechniekers en programmeurs kunnen wij u de automatisering aanbieden die u vooral tijdswinst garandeert. Hebt u nieuwe hardware nodig, dan adviseren wij u graag .Indien gewenst kunnen wij u nieuwe en aangepaste hardware aanbieden. Onze technische dienst staat dan in voor onderhoud en continuïteit van uw apparatuur.
Qua budgetcontrole en financiële faciliteiten kunnen wij u verschillende mogelijkheden aanbieden dankzij de jarenlange samenwerking met onze financiële partners. Maandbudgettering, leasing of renting behoren tot de mogelijkheden.
Onze klantenkring bestaat uit relaties die vele jaren met ons samenwerken en het nut van professionaliteit en vertrouwen in een sterke IT-partner dagdagelijks appreciëren.